پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال و....

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال و....

دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال ، نمونه سوال استخدامی ، پروژه آمار ، تحقیق

  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی معلمان روش های کاهش مشکل بی انضباطی دانش آموزان در مدارس و چالش ها

گزارش تخصصی معاونت آموزشی

عنوان : روش های کاهش مشکل بی انضباطی دانش آموزان در مدارس و چالش ها، مشکلات و موانع در رابطه با پست سازمانی معاونت آموزشی 

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


دانلود فایل با لینک مستقیم

گزارش تخصصی معلمان روش های کاهش مشکل بی انضباطی دانش آموزان در مدارس و چالش ها

گزارش تخصصی معلمان روش های کاهش مشکل بی انضباطی دانش آموزان در مدارس و چالش ها

مقدمه :

شرح وظایف و مسئولیتهای معاون آموزشی

1 - فراهم سازی الگوهای روش تدریس، فنون کلاس داری، طراحی و برنامه ریزی درسی، آموزشی و پرورشی، ارتقاء فرآیند یاددهی، روش های تهیه طرح درس و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی شغلی به آموزگاران و معلمین کم سابقه و نیازمند راهنمایی و کمک.

2 - برنامه ریزی جهت استفاده از امکانات مدارس تحت پوشش ( مانند لوازم سمعی و بصری، رایانه، کارگاه و آزمایشگاه و ... ) به صورت یکپارچه به منظور استفاده بهینه از امکانات.

3 - انجام و تکمیل فرم های ارزشیابی کارکنان در پایان هر دوره.

4 - تعامل، پاسخ گویی به مراجعات و سوالات مراجعین و والدین دانش آموزان در خصوص مسائل آموزشی، پرورشی، مشاوره ای و اداری آنان.

5 - ارائه گزارش دوره ای و لازم به واحد ها و مسئولین آموزش و پرورش منطقه.

6 - تهیه دفاتر و اسناد هزینه مالی مجتمع و مدارس تحت پوشش مطابق قوانین و مقررات مربوط.

7 - ارائه گزارش به مسئولین ذی ربط در خصوص مسائل امنیتی، تعمیرات، توسعه و ... که لازم است جهت جلوگیری از خطرات احتمالی و یا توسعه امر آموزش و پرورش صورت پذیرد.

8 - همکاری و تعامل با مدیر و سایر معاونین در فراهم سازی زمینه لازم جهت تحقق بخشیدن به اهداف و مصوبات دوره یا دوره های تحصیلی با همکاری و مشارکت کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های داخل و خارج از مدرسه.

9 - ایجاد محیطی آموزنده و پرورش دهنده برای شکوفا شدن استعداد های مختلف دانش آموزان متناسب با تفاوت های فردی آنها .

10 - تهیه و اجرای برنامه های سالانه آموزشی مدرسه با رعایت ضوابط از طریق مشارکت اولیاء، کارکنان و دانش آموزان.

و بقیه در فایل اصلی گزارش تخصصی...

فهرست :

مقدمه

شرح وظایف و مسئولیتهای معاون آموزشی

آنچه یک معاون آموزشی باید بداند

روش های برقراری نظم و انظباط در مدارس

اصول مدیریت رفتار با دانش آموز

برنامه انضباطی ده مرحله ای

ملاحظات مربوط به اخراج دانش آموز از کلاس

مدیریت کلاس و انضباط

مدیریت کلاس و انضباط محیط کلاس

آیا می توان مهارتها و روش های معلمان توانا را آموخت؟

مدیریت کلاس و انضباط ... از انضباط تا اخلاق

برنامه های جامعه دوستانه

مدیریت کلاس و انضباط ، تفاوت انضباط و مدیریت کلاس

تعاریف انضباط

راهبردهای پیشگیرانه در کلاس

علاقه و توجه به کودکان

برقراری مقررات و قواعد

تحسین سزاوار دانش آموز

حضور و همراهی

شکل دادن به محیط  یادگیری

حفظ فعالیت کلاس

حفظ رویه های دموکراتیک

ایجاد بستر مناسب برای مدیریت پیشگیرانه در کلاس

فصل اول: اندیشه اداره کلاس مثبت

تجربیات مدون درباره برقراری نظم و انظباط در کلاس و کاهش مشکل بی انضباطی دانش آموزان

تشخیص مشکل

جمع آوری اطلاعات

فرضیه سازی (ارائه راه حل های مختلف)

آزمون فرضیه ها در عمل (اجرای راه حل ها)

نتیجه گیری

اصول روابط انسانی در بهره‌وری مدارس

اهمیت و ضرورت روابط انسانی

تعریف مدرسه محوری

هدف از مدرسه محوری و چشم انداز آن در آینده

مشکلات اجرایی مدیریت مدرسه محور

اقدامات آموزش و پرورش ایران در راستای سیاست مدرسه محوری

راهکارهای مشکلات  تمرکز زدایی و اجرائی مدیریت مدرسه محور

شرایط و لوازم تمرکز زدایی و  تحقق مدیریت مدرسه محوری

سیاست تمرکز زدایی و  مدرسه محوری در ایران و زمینه سازی اجرای آن

مبانی نظری،  تئوری های مدیریت

راهکارهای افزایش کیفیت آموزشی در آموزشگاه

پیش فرضهای بهره وری در مدرسه

ویژگیهای مدارس پیشتاز در افزایش کیفیت آموزشی

اجزا سیستم مدرسه

مدیریت کیفیت جامع

توجه به نیازها

ارتقای مستمر کیفیت

مشارکت همگانی درمدرسه

چگونگی فرایند حرکت

ویژگی های مدیر مدرسه کیفی جامع

پیشنهادات راهبردی

ابعاد و شاخص های توانمندسازی

گام های اولیه برای توانمندسازی

آسیب های تهدید کننده توانمندسازی

بحث گروهی

ضرورت فعالیت های گروهی

معیارهای تشکیل گروه های ناهمگن

مسئولیت فردی

مشارکت برابر

انتظارات از نقش دانش آموز

اجتماعی شدن ‌

فراگیری بهتر و بیشتر

شروع کار

منصفانه کار کردن ‌

هدایت گروه

منابع و مآخذ

دانلود فایل با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش تخصصی معلمان

پروژه کارآفرینی

اقدام پژوهی

طرح جابربن حیان

طرح کرامت