پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال و....

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی

پروژه ها - دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال و....

دانلود کارآفرینی ، مقاله ، کارآموزی ، پایان نامه ، اقدام پژوهی ، طرح توجیهی ، نمونه سوال ، نمونه سوال استخدامی ، پروژه آمار ، تحقیق

  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق تاثیر بازی های رایانه ای بر افزایش خشونت در کودکان و نوجوانان

درس بازی های فردی و گروهی خانواده پودمان روانشناسی و سلامت خانواده

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


دانلود فایل با لینک مستقیم

تحقیق تاثیر بازی های رایانه ای بر افزایش خشونت در کودکان و نوجوانان

تحقیق تاثیر بازی های رایانه ای بر افزایش خشونت در کودکان و نوجوانان

مقدمه :

بدیهی است که خشونت نوجوانان یکی از بزرگترین مشکلاتی است که دانشمندان در هزاره جدید با آن مواجه می‌باشند.عوامل مؤثر خشونت در نوجوانان و عامل‌های ذکر شده در این مقاله،ناشی از خشونتی است که کودکان در بازی های رایانه ای نگاه می‌کنند،در نوع خاصی از موسیقی گوش می‌دهند،و با کاربرد نامحدود و کنترل نشده ی اینترنت و بازیهای ویدئویی و بازیهای رایانه ای خشونت آمیز بدان مبتلا می گردند.گزارش جدیدی مبتنی بر 30 سال تحقیق و بررسی به عمل آمده ازچهار سازمان بهداشت ملی آمریکا (انجمن پزشکی آمریکا،آکادمی طب کودکان آمریکا،انجمن روانپزشکی آمریکا و آکادمی روانپزشکی کودک و نوجوان آمریکا،اظهار می‌دارد که ارتباط مستقیمی میان خشونت در رسانه ها و خشونت در کودکان وجود دارد.در این مقاله،تأکید عمده بر بازیهای اینترنتی خشونت آمیز به عنوان شکلی از رسانه‌های جمعی الکترونیکی و نفوذ و تأثیر آن بر کودکان و نوجوانان خواهد بود.ترکل(Turkle)بر این باور است که کامپیوترها و بازیهای کامپیوتری درحال حاضر به بخشی از نسل جدیدی از این نوع بدل گشته است که درحال رشد و ترقی می‌باشد.اگرچه ممکن است این مقوله حقیقت داشته باشد،آنچه که نگران کننده است این است که کودکان زندگی‌ خود را از دست داده و رو به زوال و افول می گذارند.این مرگ در واقعیت به حقیقت نمی‌پیوندد و مربوط به درد فیزیکی که بتوان آنراتحمل نمود،نمی‌شود.بلکه بنا به نظر گرین اتال(Green Etal) (19: 1998)این نوع مرگها،مرگهای الکترونیکی می باشد که بطور غیرواقعی برصفحات نمایشگرهای کامپیوترهای خانگی به وقوع می‌پیوندد.

فهرست :

مقدمه

سوابق تحقیق

متن اصلی تحقیق

تعیین و شناخت یکی از شاخص‌ها

نقد و تفسیر آنچه که جوانان آن را واقعیت مربوط به زندگی خودشان می‌پندارند

خیال پردازی شخصی دربارة شخصیتهای بازی های خشونت آمیز

ماهیت و تأثیرات خشونت در رسانه بر روی کودکان و نوجوانان

بازی های رایانه ای و آسیب های جسمانی و روانی

آسیب های ناشی از بازی های رایانه ای در دراز مدت عبارت است از

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

دانلود فایل با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش تخصصی معلمان

پروژه کارآفرینی

اقدام پژوهی

طرح جابربن حیان

طرح کرامت